close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים למציאת מייבש כביסה שהכי מתאים לכם

מערכת שורשו ניסן, תשפ31/03/2020

מהם השיקולים הנכונים לכם, בבחירת מייבש כביסה?

תגיות:
כולם אוהבים בגדים נקיים ויבשים, אבל אנשים רבים מחכים זמן רב שהכביסה שלהם תתייבש על החבל. עם מייבש
כביסה טוב, הבגדים שלכם מוכנים בתוך שעה, ואתם יכולים ללבוש את חולצת הטריקו והג'ינס שלכם, לישון על המצעים הנקיים שלכם ולהתנגב במגבות יבשות ונעימות, בלי לחכות להם יום שלם.

אז אם אתם מחפשים מייבש כביסה שיתאים לצרכי הייבוש שלכם, למיקום שיש לכם בבית, ועם צריכת אנרגיה חסכונית, כדאי שתקדישו קצת מחשבה למציאת הדגם שהכי מתאים לכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את המכשיר שמתאים לכם.

הבנת התכונות שהכי חשובות לכם
מייבשי כביסה עברו דרך ארוכה בשלושים האחרונות, והיום תוכלו למצוא מייבש כביסה שמאדה, מחטא, מותאם אישית למצעים, ומפעיל מחזורי ייבוש ידידותיים לסביבה בדגמים מסוימים. כשאתם מחפשים מייבש כביסה חדש, התחילו לבון תכונות נפוצות ובדקו מהן התכונות שהכי חשובות לכם.

אם אתם זקוקים למייבש כביסה שיכול להיפטר מקמטים או שאתם לא יודעים איך לעבוד עם מגהץ (ואתם לא לבד), מייבש עם מחזור אדים הוא מכשיר נהדר. תוכלו למצוא מייבשים עם קיטור שמציעים את הביצועים הטובים ביותר, ותגלו שלמייבשים הטובים ביותר עם תכונה זו יש אפשרויות רבות להתאמה אישית בחוגה לאידוי.

התאמת הסגנון
השיטה הקלה ביותר להבטיח שמייבש הכביסה שלכם עובד טוב היא לרכוש מכשיר מיצרן מוכר. לא רק שהמייבש שלכם יהיה ככל הנראה עם פונקציות מתקדמות שיקלו את השימוש בו, אלא שסביר להניח שהוא ייראה טוב ויתאים לעיצוב חדר הכביסה שלכם.
כך, למשל, חשוב לבחור מייבש כביסה עם צינור פליטה שעובר מהמייבש החוצה מהבית – כך המים יוצאים מהמייבש בצורה של אדים.

בחירת מייבש כביסה שאפשר להציב על מכונת הכביסה
שתי שאלות עיקריות שיש לקחת בחשבון בבחירת מייבש כביסה היא באיזו תדירות אתם מכבסים, וכמה גדול עומס הכביסה שלכם.
אם יש לכם שטח מוגבל בבית, מומלץ לקנות מייבש כביסה שאפשר להציב מעל מכונת הכביסה. ברוב המקרים, זהו מכשיר קטן יותר שמתאים נהדר לדירות קטנות או לנישות כביסה עם מקום מוגבל, ולרוב הוא מיועד לעבודה כיחידה אחת עם מכונת הכביסה, גם אם מדובר במכשירים נפרדים מבחינה טכנית.

כשאתם מחפשים מייבש כביסה שמתאים למשפחה גדולה, מומלץ לחפש שני מדדי ביצועים עיקריים: כמה מהר המייבש פועל וכמה גדול התוף שלו. מייבשי כביסה עם קיבולת גבוהה הם המפתח למשפחות גדולות שהכביסה שלהם נערמת – אתם רוצים מייבש עם תוף גדול מספיק על מנת להחזיק כל פריט.

טריקים וגימיקים דיגיטליים תמיד נחמדים, אבל אל תשכחו את שיקול קלות השימוש
כמו עם מכשירים חשמליים ביתיים אחרים, מייבשי כביסה עברו כברת דרך לאורך השנים. רוב הדגמים המתקדמים של המייבשים שניתן למצוא היום מאפשרים שליטה וניטור מרחוק באמצעות חיבור Wi-Fi.
אם זה צריך להיות שיקול או לא, תלוי אם אתם רוצים לבחור מייבש כביסה ברמה מתקדמת, אבל חשוב שתבחרו מייבש שיש לו את כל התכונות המתקדמות שאתם רוצים, אבל שעדיין יהיה קל לשימוש.

מייבש הכביסה שלכם צריך להיות מספיק גדול
זה אולי השיקול החשוב ביותר כשאתם קונים מייבש כביסה. חשוב שתוודאו שהמכשיר שאתם בוחרים גדול מספיק למשפחתכם. אם אתם גרים לבד או עם בן או בת זוג, תוכלו להסתפק ברכישת מייבש כביסה קטן יותר.

אבל אם יש לכם משפחה גדולה, תצטרכו דגם גדול יותר. כל עוד המכשיר שתבחרו מתאים לתקציב שלכם ולחדר הכביסה שלכם, אתם אמורים להיות מסוגים לייבש את כל הכביסה של המשפחה שלכם, בלי להתעסק יותר מדי עם המכשיר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה